Persbericht AAV’s & Promovendinetwerken

Als arts-assistent ben je volop werkzaam binnen de gezondheidszorg. Maar hoe zit het nu precies met de financiering van onze gezondheidszorg? En zit de organisatie van een ziekenhuis nou in elkaar? Stichting Medical Business helpt je op weg!

Op 21 april 2016 lanceren wij drie online courses op het gebied van financiën en leiderschap in de zorg. In elke course deelt een spreker met een toppositie in de Nederlandse gezondheidszorg in drie korte video’s zijn of haar kennis met jou. Bij de video’s vind je achtergrondinformatie om je verder in het onderwerp te verdiepen.

Naast Marco Varkevisser (opleidingsdirecteur instituut Beleid & Management Gezondheidszorg) hebben ook Wouter Bos (voorzitter Raad van Bestuur VUmc) en Wendela Hingst (directeur KNMG) zich verbonden aan deze eerste reeks. Met hen zullen de onderwerpen ‘Marktwerking in de zorg’, ‘De financiering van de gezondheidszorg’ en ‘Medisch leiderschap’ aan bod komen.

De courses zijn voor iedereen vrij toegankelijk en vormen het begin van een serie die in de toekomst met nieuwe onderwerpen zal worden uitgebreid.

Geïnteresseerd? Vanaf 21 april zijn de courses online beschikbaar via www.medicalbusiness.nl
Heb je suggesties voor een volgend onderwerp? Mail dan naar: education@medicalbusiness.nl